VISIT ROMANIA

luni, 1 septembrie 2014

Particip la SuperBlog 2014

Gata! E hotarat! M-am decis asupra unui fapt imbucurator pe care tin sa-l impartasesc cu toti cei de care, zi de zi, ne desparte un singur click. Nu cred ca este neaparata nevoie sa lungesc in exces cursul istorisirilor, intrucat as pierde ideea generatoare de informatie si inspiratie ce m-a facut sa deschid calculatorul si sa scriu aceste randuri. Si, totodata, dupa cum probabil se stie, nu-mi sta in fire, definindu-ma ca un spirit realist, incercand ca prin fiecare articol conceput si sustinut de convingerile mele sa exprim usor ironic, cu un stop de umor realitatea curenta, faptele ce ne determina mereu sa ne exprimam opiniile si sa ne aratam revoltati in fata unui inconvenient de orice natura, sa lungesc vorba inutil, fara vreo motivatie pertinenta.

Astfel ca, revenind la ceea ce voiam sa prezint mai devreme ca o stire exaltanta si stimulatoare din toate punctele de vedere, imi anunt oficial candidatura la un post onorant, sperand sa ocup cea mai inalta functie in stat... Nu, nici pe departe. Voi participa, de astazi oficializand inscrierea mea, la competitia bloggerilor. In consecinta, ma voi "arunca" in cursa care va dezbate cele mai controversate sau nu, cele mai pline de culoare si substanta (poetica, muzicala, de orice fel!) bloguri, consemnand in istoria internetului cea mai puternica si frumoasa competitie, si anume, ca sa fiu mai precis si sa nu ma mai invart in jurul cuvintelor definitorii, SUPERBLOG 2014.

Sper ca ma voi afirma pozitiv in acest concurs, si voi distribui o marca originala a adevarului cotidian tuturor prin prisma publicatiilor mele ce vor sustine de la 1 octombrie si pana la 30 noiembrie anumite teme impuse de sponsorii acestei minunate si antrenante intreceri.

Pentru a afla mai multe detalii cu privire la cele relatate mai sus, va invit sa vizitati chiar dumneavoastra pagina web www.super-blog.eu!

2 comentarii:

  1. Bun venit in SuperBlog!
    Iti multumim pentru inscrierea in competitie si te anuntam ca miercuri, 1 octombrie, te asteptam cu prima proba.
    Succes!

    RăspundețiȘtergere