VISIT ROMANIA

joi, 25 septembrie 2014

Esenta vietii - relevanta simbolistica a produselor MyMan

Pe parcursul vietii, in drumul nostru catre afirmare si autorealizare, suntem coplesiti de emotiile si sentimentele exprimate de simbolurile unor eroi, ori a unor fapte marete, care au marcat firul istoric al evenimentelor, lasandu-si o amprenta fizica sau morala asupra generatiilor urmatoare. Alteori intalnim pasiuni sportive sau artstice carora nu le putem rezista si, vrand au ba, intervenim cumva spre a ne satisface dorintele. Insa, oricum, exista intodeauna creatii mai mult sau mai putin reusite, muzicale, arhitecturale, artistice, mai pe scurt, care ne introduc intr-o anumita atmosfera, care ne fac trimitere voita catre un anume eveniment de ordin istoric sau cultural, care ne insufla un sentiment de bucurie, de eroism, de apartenenta.

Eu, unul, la fiecare revedere a unei statui, care, de altfel este o reprezentare in lut sau bronz, cel mai adesea, a unor oameni care ne provoaca sa ne gandim, sa contemplam imaginativ la anumite evenimente de al caror curs ori de a caror finalitate sunt strans legati, ma imbat cu reverii si ma indrept cu gandul uneori la starile emotionale pe care acestea mi le-ar putea transmite (statuete din bronz). Ca un mic exemplu capabil sa ateste veridicitatea dezvaluirilor mele, v-as putea spune de mesajul pe care statuia unui cavaler medieval cu secure mi-l transmite mie, personal. Consider ca postura impunatoare a unui astfel de brav luptator ne dovedeste inca o data puterea si hotararea lui in privinta scopului sau in viata. Dorinta de a-si apara statul caruia ii apartine, devotamentul exprimat fata patria sa, spiritul viu al patriotismului, complet de valori morale care, din pacate, astazi nu le mai intalnim in societate. Pe de alta parte, imi face placere sa il compar cu mine in ratiuni, atitudini, vointa si teluri, idealuri, si m-ar incanta sa constat ca exista foarte multe asemanari. Poate ca infatiseaza un model de determinare, iar altele ar putea reprezenta un model moral, ori intelectual. Un prototip al perseverentei, care imi este necesara, trebuie sa admit, este marele violonist Paganini. Fiind, insa, atras de astfel de produse, recurg la o alternativa viabila dupa parerea mea, si anume, site-ul myman.ro, care ofera oportunitatea achizitionarii acestor produse, cat si a altora, la un pret accesibil, oferind marci de calitate.

Am si o alta pasiune teribila pentru arta si istoria reprezentata geografic, insa si pentru istorie drept concept general. Mi se par fabuloase, de asemenea, si acele obiecte care descriu lumea vremurilor de demult, lupe, machetele de veliere si avioane, precum cele proiectate odata, busole de tip retro cu cadran solar, si multe altele. Ma pasioneaza tot ce descrie timpurile de mult apuse. Imi pot imagina ca navighez pe mare, reconstituind traseul parcurs de Napoleon, si strabat muntii adapostiti de paduri in vadul singuratatii, orientandu-ma cu ajutorul unei busole antice. Ei bine, si toate acestea pot fi posibile cu ajutorul unei platforme online care nu reprezinta altceva decat o farama de istorie, un colt dintr-un paradis, un bazar de simboluri istorice, un amalgam de simboluri, de marci de colectie.


P.S. Un articol publicat in scopul BlogAwards.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu