VISIT ROMANIA

vineri, 3 octombrie 2014

Un tablou incert al conflictelor dintre pasiuni si iubiri

Pasiunile, de-a lungul vremurilor, au generat, deopotriva, iubiri false, ireale care promovau, pana la urma, niste pseudovalori, dar si iubiri pure, sincere, un produs al destinului, o marca inconfundabila a soartei. Nu intamplator, ci din ratiuni si motive concrete, am adus in discutie acest sublim mister al vietii. Nu vreau sa ofer acestui subiect o abordare de tip standard, stereotipa, si de aceea spun urmatoarele. Seductia ireprosabila, dar de moment, poate duce la iubiri aparente, temporare, superficiale. De ce? Este simplu. Stiu ca lucrurile acestea stapanesc mintile fiecaruia dintre noi la un moment dat. Pana la urma, este filozofia vietii. 

Candva, cineva iti atrage atentia, te cucereste prin farmecul si gratia sa, insa cum societatea e moderator de mentalitati si timpul schimba prioritatile, dam uitarii sentimentele ce mai 'nainte ne-au acaparat. Dar pana ne gasim adevaratul suflet-pereche, suntem mereu in cautarea dragostei veritabile, simtim dorinta unei afectiuni candide. Iar pentru a mentine treaz si inca viu interesul unei fete, ori pentru a-l starni, ne ocupam, mai mult sau mai putin, de aspectul estetic. Desi poate parea paradoxal si greu de imaginat, ingrijirea tenului unui barbat este mult mai "pretentioasa" decat al unei femei. Si asta din pricina unor particularitati de care noi "beneficiem". Si anume, ceea ce este stresant uneori, transpiram foarte repede, iar mediul puternic urbanizat al Bucurestiului stoarce involuntar si ultima picatura de apa din corpul nostru. Acesta este un impediment si un inconvenient categoric cand vine vorba de o intalnire ce poate avea o importanta monumentala. De regula nu-mi sta in fire sa divulg cuceririle facute, insa consider de cuvinta sa dezvalui abordarile care ma caracterizeaza. 

Multi dau frau liber cuvintelor indraznete si sustin ca nevoia de afectiune se manifesta ca o relatie vanat-vanator. Pot spune ca si eu am fost un vanator convins al iubirilor pierdute, si as putea relata un episod semnificativ in acest sens. Era o zi remarcabila de vara, prielnica unei iesiri in parc, luminati de para vesnica de foc a soarelui. Ma gandeam ca e un moment crucial, ca trebuie sa creez atmosfera favorabila a unei marturisiri. O placeam de mult, iar ea parea nesigura in principal, si eu nu stiam la ce tactici as putea recurge spre a-i destainui "secretul", sentimentul care pusese stapanire asupra mea. Am realizat ca subtilitatile nu sunt cele mai potrivite, nu dau rezultate, si am incercat sa ma conving pe mine ca cel mai potrivit ar fi sa o cuceresc, decat sa ma confesez direct, fiindca ar putea deveni reticenta, sa parcurg intregul drum al cunoasterii, fara scurtaturi. In prima faza, am decis sa ma aranjez, "moment", mai bine spus perioada in care toti faceau coada la usa baii, murmurand cuvinte necuviincioase. Am apelat la vreo doua creme aplicate treptat, antiperspirante, parfumuri, dar si nelipsitul gel de par oferindu-mi alura unui personaj al anilor de epoca. Este evident ca nu m-am afisat ca un cactus, cu parul sagetand in toate partile. Hainele, normale. Doar manevre subtile. O plimbare, in fapt, feerica, prin parcul Cismigiu, cea mai veche gradina a Micului Paris. Am fost, as spune eu, pedant si grijuliu in privinta ei. Complimente si tot tacamul. Ardea un foc aprins in mine. Si parfumul emitea nonsalanta unui baiat gentil. Insa a fost doar o etapa. Au mai urmat si altele, dand semne evidente de progres. Cred ca este calea cea mai sigura, caci intodeauna o astfel de abordare este benefica in calea unor sentimente adevarate. 

La inceput nu poti intelege femeile, dar, in cele din urma, iti dai seama ca acest fapt e tocmai din cauza ca nu sunt intelese. E, cu siguranta, realitatea pe care o poti evidentia cu ajutorul produselor gerovital H3 MEN.


P.S. Acest articol a fost publicat in cadrul competitiei SuperBlog 2014!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu