VISIT ROMANIA

sâmbătă, 4 octombrie 2014

Prin lume, pe meleagurile mioritice cu noul concept al inteligentei - TOYOTA Aygo

Niciodata nu am vrut sa gandesc mai departe de viitorul apropiat, pentru ca totul ar deveni prea fictiv ca sa mai deslusim vreo umbra de adevar. Si totusi, adeseori am reflectat la ideea de a avea 18 ani si de a infaptui o multime de lucruri prescrise de libertatile acestei varste epocale in cursul istoric al vietii. 

Ipotetic vorbind, este de la sine inteles ca, de cele mai multe ori, asociem varsta mentionata anterior cu procurarea carnetului de conducere. Viziunea de a avea o masina poseda mintea si imaginatia fiecaruia dintre noi in anumite circumstante. Insa doar unii reusesc sa intre in posesia unui astfel de instrument a carui aparitie a marcat prima revolutie a tehnologiei mondiale. De aceea, pentru mine continua sa fie o plasmuire a unei inventivitati debordante. 

Dar atunci cand se scalda in lumina soarelui sub privirile tale stralucitoare si increzatoare in privinta achizitiei, poate fi un sentiment fabulos. Revenind asupra a ceea ce am spus mai devreme, cred ca este evident ca domeniul automobilelor, in special, continua sa evolueze si asa ajungem sa vorbim de masina toyota AYGO. N-as putea spune decat ca un asemenea cadou cu ocazia majoratului ar inlesni oportunitatea de a-mi satisface cateva idealuri si planuri marete. Prima zi, cu siguranta, ar fi fabuloasa. Nu reusesc nici acum sa-mi dau seama, sa constientizez temeiul potrivit caruia frecvent am tendinta de a pune la conservare lucrurile noi pe care le primesc, atarnandu-le pe post de bibelou prin diverse zone din casa, spre delectarea mea mai indelungata. Parca mi-e greu sa mi le insusesc. Insa acest principiu de etica, in mod cert, nu se rasfrange si asupra unui asemenea obiect. As fi profund entuziasmat si incantat de ideea absolut noua de a avea un automobil revolutionar din foarte multe puncte de vedere. Si, bineinteles, in prima instanta, nu as mai sta pe ganduri, as lua in maini volanul si as da drumul rotilor inca neincinse sa lunece silentios pe asfaltul rigid. Mi-as dori sa nu o fac in Bucuresti, caci, incontestabil, neexperimentat fiind, as umple de forme valurinde bara si aripile masinii la cate gropi abisale fardeaza strazile capitalei. Pe de alta parte ai nevoie de un sistem de suspensii si airbag-uri extraordinare pentru a scapa viu si nevatamat de pe drumurile din Romania. Cred ca as verifica toate utilitatile, sa vad ce lucruri fermecatoare ma vor insoti la bord. Avand in vedere forma magnifica, perfecta, estetica si designul creionat in contururi clare si precise, culorile cristaline, nici nu mai incape urma de indoiala ca va impanzi prima poza de pe facebook. N-as deveni avar nici privitor la MMS-urile trimise prietenilor, fiindca este un real motiv de lauda! 

Nu as putea restrange relatarea doar la ziua primirii noii masini, pentru ca in prima zi, probabil, ma voi limita, ca pentru inceput, la un simplu circuit de proba al Bucurestiului. Insa dupa aceea as face uz netarmuit de ea. Pentru ca, pana la urma, ar fi destul de dificil sa te plictisesti de ea. M-as bucura mai ales de peisajele incantatoare de care nu m-am putut bucura. Imi doresc sa redescopar toate aspectele frumoase ale tarii noastre, pentru ca avem multe. As urca muntii de la vest si pana la est, m-as bucura de traseul sinuos si imbietor al Transalpinei, si, mai apoi, al Transfagarasanului. As vizita vesnica noastra delta, urcand la nord pana in creierii patriei graiului moldovinesc, atat de dulce si autentic, pur romanesc. Sunt locuri, asezari greu accesibile mijloacelor de transport in comun, dar floare-la-ureche pentru automobile. Sa simt adierea libertatii si sa strig pe geamul masinii: FREEDOM!, ca sa ma auda si cerul si sa ma vada stelele, pe mine, o vietate neinsemnata pana acum, un suflet care, de acum, bate mai rasunator. Toate acestea oferindu-mi posibilitatea de a ma bucura de noile senzatii cu sistemul impresionat de x-touch.

Si toate acestea s-ar traduce prin: GO FUN YOURSELF! Asta inteleg eu prin distractie. Sa te bucuri la intensitate maxima de ceva nou, ceva care nu a mai trecut prin mainile tale pana acum si, in mod cert, nu sub o asemenea forma. Da, cred ca asta defineste cel mai bine Toyota Aygo! 


P.S. Articol publicat in cadrul competitiei SupeBlog 2014!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu