VISIT ROMANIA

duminică, 2 noiembrie 2014

Primele miresme de casmir, contopite-n simturi si priviri

Primele priviri staruite indelung, primele cuvinte, apoi primele soapte. Sub caderea primelor raze de soare stinse in negura noptii, doua fascicule de lumina nutreau prin chemare un zumzet pregnant de motor de masina, sufocat si el, insa, in numai doua clipe. O seara mulcomita de bura rece care umplea atmosfera. O somnolenta acida rapea fiecare secunda din plecarea mea, si eram decis in privinta unui abandon. Insa o adiere calda, inmiresmata, mi-a trezit din starea de letargie simturile, si mi-a destupat caile respiratorii pana in pleura plamanilor. Rasfatul mugurilor olfactivi a inceput timid cu o deschidere in note mai diluate de mandarin, ienupar sau magnolie, urmand a atinge apogeul celor mai profunde solicitari de perceptii, senzatii olfactive. Intr-o tardiva si usoara discrepanta de arome si gusturi, prin toate acceptiile ei, te scufunda intr-o mare de balsamuri orientale si exotice, delectandu-te cu parfumuri de cedru, vanilie, iasomie, lavanda si, sugerand prospetimea hainelor tale, completeaza aceasta finala lista menta.

Intr-o aparenta nefasta, un "simplu" pion din celebra, daca nu de altfel, colectie Calvin Klein, a reusit sa ma ridice din starea de picoteala in care ma afundasem din pricina vremii de afara. N-ajunsese ca printr-o intamplare la usa casei mele, ci parca beneficiind de har divin, il primisem de la parintii mei in niste circumstante satisfacatoare. Urma sa ma intalnesc cu prietenii si sa mergem la un film. Printre aceia ce aveau sa fie prezenti se afla si ea, intrupand farmecul, senzualitatea si fragilitatea miscarilor si trasaturilor suave, calde, fine. Si eu, la randul meu, era necesar sa aplec spre inclinare toate calitatile deslusite de caracterul meu, de personalitatea mea. Si cum altcumva puteam atrage atentia asupra acestora? Era, intr-un oarece fel, un plus pe lista de imprejurari prin care puteam starni interesul.

De atunci, acest parfum m-a insotit pretutindeni. El era alaturi de mine, eu eram calauza lui, iar impreuna formam un duo spectaculos, patrunzator, cu o urma puternic incropita in simturi, a carei amintire ramanea pecetea prezentei noastre. Mai exista insa un detaliu semnificativ. Niciodata nu apela la toate ingredientele pentru a rascoli, a tulbura, a sensibiliza. Le folosea pe toate la momentul oportun, iar eu nu faceam uz permanent de increderea sa. Ce pot spune si afirma fara dezicere este ca intodeauna pastra o reminiscenta de mister, ceea ce il facea special si atractiv. Nu este vremea sa folosim intr-o maniera excedentara cuvinte pompoase, insa ele descriu cel mai bine rafinamentul sau. Nu pot afirma, totodata, ca-l port in urma mea pentru sufletul sau, pentru puritatea sa interioara, caci ar fi deplasat. Dar pot spune ca emana prin fiecare por dorinta de a-l avea si emotia aromelor sale imbietoare. Poate fi, de fapt este un "must have" al zilelor noastre, ce se pliaza perfect gusturilor si nevoilor oricarui barbat.

Nu-i voi rosti numele pentru a nu scandaliza si starni invidia auditoriului, ci va spun ca sade impunator pe rafturile magazinului OnlineParfum, la raionul de parfumuri barbatesti si domina la discretie categoria ciclului de parfumuri Calvin Klein


Accesati link-ul inserat pe denumirea brand-ului, si ii veti cunoaste identitatea si gratia!
surse de informare:



http://parfumuri-calvin-klein.ro/
http://www.onlineparfum.ro/

P.S. Articol redactat in cadrul competitiei SuperBlog 2014!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu